Новини
• Новата визия е продължение на общата стратегия на УниКредит да разширява и подобрява своята дигитална еко-система.
• Подобренията в новия Булбанк Мобайл са базирани на задълбочен анализ на потребителското поведение и обратната връзка на клиентите.
Над 720 хиляди клиенти на УниКредит Булбанк, които са активни потребители на мобилното приложение на банката, вече ще могат още по-бързо и по-лесно да извършват всекидневните си операции благодарение на новия дизайн на мобилното приложение.
В новия дизайн на Булбанк Мобайл са вложени над 1 000 часа работа, съчетаващи експертизата на дизайнери, анализатори и разработчици. На базата потребителското поведение и обратната връзка на клиентите ни новият дизайн на мобилното приложение съчетава в себе си подобрени функционалности и интерфейс.
„В УниКредит Булбанк сме убедени, че най-добрият дигитален продукт не само е в синхрон с настоящите изисквания на клиентите, а задава посоката на бъдещето. Обновеният дизайн на приложението се базира на задълбочен анализ на потребителските навици и поведение в Булбанк Мобайл, като използва най-актуалните принципи в разработването на клиентски изживявания. Новите подобрения в Булбанк Мобайл се реализират 3 години след последния голям редизайн, правейки приложението по-съвременно и интуитивно.“ коментира Севастиян Василев, Мениджър „Мобилно банкиране“.
Част от новостите засягат навигацията, като обновеният дизайн позволява на клиентите да намерят ключовите функционалности, като например тази за превод по мобилен номер, по-бързо и с по-малко усилия. Освен това, Булбанк Мобайл предлага уникална комбинация от услуги, като заявяване на продукти, управление на карти, инвестиционни инструменти, персонализирани предложения и дори достъп до нови нефинансови решения, като например дигитализиране на талона на автомобила.
С редизайна ежедневното банкиране остава по-достъпно, бързо и интуитивно, като същевременно запазва функционалностите и възможностите, които клиентите вече познават и са свикнали да използват.
Обновеният дизайн е в унисон с дългосрочната стратегия на УниКредит да предлага дигитални услуги, които не само се адаптират към съвременните клиентски нужди, а трансформират пазара чрез иновации и фокус.
По данни на банката, Булбанк Мобайл е предпочитан канал за банкиране, като над 98% от всички трансакции на клиентите вече се извършват дигитално, без нужда от физическо посещение във филиал. Статистиката на банката показва още, че месечно потребителите на Булбанк Мобайл правят над 1.3 млн. разплащания на обща стойност над 1 милиард лева.
Обновеното приложение вече е достъпно за изтегляне в App Store, Google Play Store и Huawei App Gallery. Всички потребители с настройка за автоматично актуализиране на приложенията в телефона си имат достъп до най-новата версия на приложението без необходимост да извършват допълнителни действия. Потребителите, които са избрали ръчна актуализация на приложенията си трябва да актуализират приложението през съответния магазин за приложения.