Новини
УниКредит Кънсюмър Файненсинг продължава да подкрепя своите клиенти, засегнати от кризата с COVID-19, като удължава мерките по механизма за облекчаване на обслужването на кредитните им задължения.
УниКредит Кънсюмър Файненсинг предостави възможност на своите клиентите да изместят с 1, 3 или 6 последователни погасителни вноски потребителските си кредити и с 1 погасителна вноска стоковите. Дружеството удължава срокът за подаване на искане за отсрочване до 21.09.2020 г. с цел подкрепа на повече клиенти, засегнати от кризата с COVID-19.
Облекчителните мерки за потребителските кредити към УКФ остават същите с изключение на условието удължаването на срока на кредита.
Предоставя се гратисен период от 1, 3 или 6 месеца по главница и лихва, като срокът на кредита се удължава в зависимост от избрания брой месеци, а крайния срок за изтичане на гратисния период трябва да е не по-късно от 31.03.2021 г.
Крайният срок за кандидатстване за подкрепа за изплащане на задълженията се удължава, като може да поиска отсрочване всеки клиент (физическо лице), който отговаря на изискванията, но най-късно до 21.09.2020 г.
Клиентите могат да подават искания чрез обаждане до Зелена линия на УКФ на телефон 0700 15 600, както и чрез подаване на заявка за отсрочване в сайта на УниКредит Булбанк.
Повече информация относно мерките за клиенти във връзка с Covid-19 може да бъде намерена на официалния сайт на УниКредит Кънсюмър Файненсинг, както и на специалната секция на интернет страницата на банката.