Петима клиенти ще бъдат рекламни лица в банковия клон на бъдещето

Петима клиенти ще бъдат рекламни лица в банковия клон на бъдещето

Вероятно някои от вас са виждали усилените ремонтни дейности, които кипят в два от филиалите на УниКредит Булбанк в столицата – на бул. „Дондуков“ 9 и в Бизнес парк София. Тези офиси са част от нашия иновативен проект „Банков клон на бъдещето“ и ще отразяват виждането ни за банкирането на утрешния ден. Новостите, които очакват клиентите там, наистина разчупват традиционната представа за посещението на банков офис.

Като част от проекта, решихме да попитаме клиентите с какво ги вдъхновява УниКредит Булбанк. За нас е ценно да знаем защо предпочитат нашите услуги и да научим истински истории за връзката банка–клиент.

Ето защо се обърнахме към тях във фейсбук, където организирахме конкурс под името „Моята банка е моят герой“. Знаете посланието от рекламните ни клипове: „Истинските герои застават до вас. Ние само им помагаме“. Е, решихме да проверим дали една банка може да бъде такъв герой.

Обещанието, което дадохме към клиентите си, бе да направим петима от тях рекламни лица в банковия клон на бъдещето. И както във всяка фейсбук инициатива, осигурихме награди за най-грабващите послания – SPA уикенд в хотел RIU Pravets.

Интересът към конкурса надмина очакванията ни. За броени дни се включиха десетки клиенти със своите послания. В рамките на три седмици участниците вече бяха над 200 и задачата ни да изберем само петима от тях значително се усложни.

Какви бяха посланията ли? Преди всичко позитивни. За много хора УниКредит Булбанк е банката, която е била до тях във важните моменти от живота им – сватба, покупка на ново жилище, пътуване в чужбина… Трогна ни посланието на Стефан от Севлиево, който свързва именно такива моменти от живота си в банката: “С жена си се запознах, оженихме се, първи кредит, първо дете, записах и изкарах висше образование… ремонт на жилището, закупуване на автомобил...”. Елена Банкова пък ни разказа за посещенията си в над 20 държави със своята карта от УниКредит Булбанк. “Винаги съм управлявала успешно финансите си, защото съм имала доверие, че има решение за всичко, когато имам добър партньор във върховете и в падовете”, споделя тя.

Специално жури от експерти на банката прегледа внимателно всички послания и подбра петимата клиенти, които ще имат възможността да станат рекламни лица в банковия клон на бъдещето. Основният критерий бе откровеността и човешкото послание. Не сме търсили похвални слова и, съвсем логично, такива не попаднаха във финалната петорка. Неслучайно бранд позиционирането ни е “Банкиране за истинския живот“.

Журито избра Кристина, която определи себе си като „малкият клиент на голямата банка“. Тя си служи само с дебитна карта и спестовен влог, но намира за важни социалната отговорност, грижата за малкия клиент, персоналното отношение при обслужването в клоновете. Избра и Енчо, за когото като футболен фен е решаващ фактът, че УниКредит е емблема на Шампионската лига. Величка от Копривщица пък е получила първата си дебитна карта като подарък при завършване на гимназията и оттогава не се разделя с нея. Драгомир е намерил място за своята банка в личната си формула за успеха – „работа, коректен партньор и определена доза късмет“. Посланието на Нели ни привлече с личния си елемент – „първа работа, първа дебитна карта, първа заплата“. Десет години по-късно тя използва своята карта за пазаруване в интернет.

Това са петимата ни финалисти, чиито лица и послания ще станат част от иновативния проект. Благодарим на всички, които се включиха в конкурса и разказаха своите истории! Колкото до банковия клон на бъдещето, най-интересното там предстои, а новостите покрай него ще можете да научите именно тук, в блога.


Георги Грънчаров

Мениджър Онлайн комуникации

Hfpshj/HsbodibspwAVojDsfejuHspvq/Ch

Вижте всички статии от Георги Грънчаров


Последвайте ни в социалните мрежи

Пишете ни