Ето ни на крачка от най-очакваното футболно събитие в Европа за тази година – момента, в който двата най-добри клубни отбора на континента ще се изправят един срещу друг в сърцето на Лондон в битка за големия трофей. Сигурно са ви направили впечатление специалната цветова гама и визуални елементи – кралското синьо, короната, посланието с „коронясването“ в тазгодишния финал. Вижте повече подробности „от кухнята“.
Концепцията за кампанията за финала на Уембли на UEFA Шампионска лига представлява въздействаща идея, която комуникира едновременно уникалното послание на града–домакин Лондон и на самия финал.
Основната идея е в посланието “Crowning the Kings of Europe“ – „Коронясваме кралете на Европа“, което се асоциира с UEFA Шампионска лига още от самото създаване на турнира. Тези думи се използват постоянно от медиите, когато описват момента, в който победителите във финала получават легендарния трофей.
Концепцията “Crowning the Kings of Europe“ създава връзка между Лондон като историческо място за кралски коронации и мястото, където победителите в UEFA Шампионска лига през 2013 ще бъдат коронясани и ще сътворят футболната история.
Подходът на кампанията и цялата комуникация на УниКредит през настоящия сезон бе такава, че да даде на нашите клиенти едно наистина емоционално и наситено преживяване, свързано с финала. За УниКредит клиентът е истинският крал. Ето защо по време на кампанията и сега, непосредствено преди финала, УниКредит казва – „Коронясваме теб“.
През целия сезон 2012/2013 на Шампионската лига УниКредит Булбанк се придържаше към тази концепция. Съвместно с MasterCard банката осъществи мащабна промоционална кампания, която периодично изпращаше клиенти, ползващи картите на банката, на мачовете от различните фази на турнира. Крайният победител в промоционалната кампания пътува за финала в Лондон заедно с придружител. Банката включи и осигури на своите приятели от социалните медии незабравими емоции по пътя към Лондон, организирайки фейсбук играта „Отбележи победния гол“, в която чрез серия от въпроси, свързани с участието на български футболисти в турнира, ги направи част от големия финал. Един от над 7000-те участници в играта спечели два билета за Уембли.
Банката добави и уникалните съдийски монети на УниКредит и UEFA, които се превърнаха в оригинален подарък за приятели и почитатели на Шампионската лига.
Но най-интересното предстои. В събота на Уембли коронясваме новите крале на Европа!