За втора поредна година вестник "Капитал" организира конференцията "Банките и бизнесът". Целта на събитието е да предостави възможност на водещите банки в България да се срещнат с представители на различни по мащаб компании с цел да им помогнат да изберат най-подходящите финансови инструменти, така че да управляват успешно парите си и да постигнат устойчив растеж за бизнеса си. В събитието взе участие и директорът на управление "Карти" в УниКредит Булбанк Мариана Великова-Чаушева, за да сподели тенденциите и новостите в развитието на картовите разплащания.
Банките работят в един сложен, постоянно променящ се свят, в който иновациите се основават в адаптация. Адаптация към нуждите и вярванията на клиентите ни, към постоянно повишаващите им се потребности. Адаптация, която картовите продукти винаги са могли и ще могат да осигурят. Това беше и посланието на презентацията на УниКредит Булбанк. Тя бе подкрепена от кратък исторически обзор на развитието на картовите разплащания още от началото на XX век, заедно с еволюцията на платежните системи. Именно през последното столетие картовите продукти са преминали през постоянно подобряване на защитите, дизайна и функционалностите си, за да дадат на потребителите желаните от тях сигурност, удобство и бързина на плащане. А в днешно време картите се дигитализират, стават все по-умни, дават възможност на клиентите да комуникират с банковата институция и носят все повече неплатежни функции. Вълнуващо, нали?
Беше обърнато специално внимание на бума на безконтактните разплащания, като се подчерта, че съвсем скоро те ще бъдат стандарт, независимо дали става дума за банкова карта, мобилен телефон, часовник или гривна с вграден чип. Към момента УниКредит Булбанк вече е издала около 230 хиляди безконтактни карти, а около 20% от ПОС терминалите й приемат безконтактни разплащания.
Повече за анализите и прогнозите на банката можете да видите в презентацията, представена на конференцията.
Управление „Карти“