Мисия Първа работа: Ивана Кальомова

Мисия Първа работа: Ивана Кальомова
  • Календар икона 16 август 2016
  • Око икона 3584

В последния материал от поредицата Мисия стажант ви запознахме с Марчело Евлогиев – бивш стажант и от съвсем скоро новоназначен специалист на редовна позиция в УниКредит Булбанк. Неговият случай съвсем не е изключение, затова решихме да споделим с вас историите и на други, за които стажът в банката е прераснал в работа. Първият текст от новата поредица Мисия Първа работа ще ви срещне с Ивана Кальомова, която след броени дни изкачва още едно стъпало нагоре в развитието си в банката – Консултант индивидуални клиенти. В редовете по-долу тя разказва за кариерния си път в УниКредит Булбанк до момента.

Представи се с няколко изречения. Какво си завършила и имаш ли хоби?

Казвам се Ивана Кальомова и съм завършила бакалавърска степен по „Международни икономически отношения“ в Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“. Имам и магистратура по „Международна търговия“ в същото учебно заведение. Що се отнася до свободното ми време – обичам да чета книги и да се забавлявам с приятели.

Разкажи ни за своя професионален път до момента в банката.

За първи път разбрах за Стажантската програма на УниКредит Булбанк от среща, организирана в университета, озаглавена „Моята банка на бъдещето“. Възможността да стана част от екип професионалисти и да се докосна до реална бизнес среда ме вдъхнови да кандидатствам за стаж. През лятото на 2013 г. беше поставено началото на предизвикателството за мен – станах стажант в Управление Продажби в град Пловдив. Стажът беше с продължителност три месеца, след което на два пъти удължен с още три. И така, след деветмесечно стажуване, получих предложение за работа. Стартирах на позицията Консултант физически лица с каса, а само след шест месеца вече бях назначена на длъжност Консултант физически лица. През септември 2015 г. беше въведен нов модел на обслужване в клоновата мрежа, което наложи поредна смяна на длъжността, а именно – Консултант клиенти. При въвеждането на новия модел, ръководството ми гласува доверие и ме номинира за ролята Посланик на промяната, като моята задача беше да съдействам на колегите за по-плавното преминаване от предишната им длъжност към новата и безпрепятственото адаптиране към изменението. Още не е изминала и година откакто съм Консултант клиенти и вече имам предложение за повишение, което приех с радост. От следващата седмица ще бъда на длъжност Консултант индивидуални клиенти, изкачвайки поредното стъпало от кариерната стълбица, изпълнена с очаквания и надежди за бъдещето.

Какви са твоите задължения? А разликите между работата и стажа ти?

Стажът за мен беше от изключително важно значение, тъй като ме подготви за истинската работа. Успях да се запозная с банковата терминология, да придобия ценен опит за спецификите на работата с клиенти, както и да се докосна до реална работна среда. Задълженията ми се свеждаха до подпомагане ежедневната работа на колегите, оказване на техническа помощ при приемане и изготвяне на документи, както и изпълняване и на други задачи в съответствие с дейностите на филиала. Научих се да комуникирам с клиентите на високо ниво, което и до момента ми помага при идентифицирането на потребностите им. Разбира се, след постъпване на работа, задълженията и отговорностите се увеличават, но точно тогава идва моментът да се използва наученото от стажа и да се надгражда. Моите задачи на позицията Консултант клиенти са да консултирам и да предлагам банкови продукти и услуги на всички клиенти, които са физически лица, както и да осъществявам комплексно банково обслужване във филиала.

Кое може да откроиш като най-интересно и приятно от работата си в момента?

Работата в банка е истинско предизвикателство. Всеки ден научавам нещо ново и се срещам с различни хора. Тук думата скука не може да намери приложение.

Винаги се чувствам удовлетворена, когато успея да предложа решение на конкретни проблеми на клиентите, касаещи финансовата им стабилност. Установяването на дългосрочни професионални взаимоотношения и пораждането на доверие у тях понякога е трудно, но точно това е в същината на работата на банковия служител. Най-важното за мен е когато усещам, че клиентите са удовлетворени от работа ми - това е най-голямата награда.

Сподели няколко съвета за млади хора, които все още не са предприели тази стъпка – да кандидатстват на стаж в УниКредит Булбанк? Какво ще им даде той?

Стажът в УниКредит Булбанк е възможност за реализация в най-голямата банка в България. Това е място, където личностните умения се ценят подобаващо и опитът, който се трупа ежедневно, е ценен актив в автобиографията на всеки студент, на когото му предстои първа среща с пазара на труда.

Ако искаш да научиш повече за Стажантската програма на УниКредит Булбанк или да се включиш в нея, пиши ни на JoufsotijqAVojDsfejuHspvq/Ch


Йоана Колакова

Управление „Връзки с обществеността и комуникации“

Специалист Онлайн комуникации

Zpbob/LpmblpwbAVojDsfejuHspvq/Ch

Вижте всички статии от Йоана Колакова


Последвайте ни в социалните мрежи

Пишете ни