Всички сме чували за "фишинг" атаките, които ни дебнат в електронната поща. Специалистите ни съветват да не предоставяме никакви банкови и лични данни по имейл, да използваме защитен браузър, да променяме регулярно паролата и други полезни съвети.
Да, но ние упорито избягваме да обновяваме паролите си, защото вярваме, че няма откъде някой да знае рождената ни дата.
Не стига това, а и преди известно време имаше почти истерия около информацията, че в градския транспорт ни теглят пари от безконтактните дебитни и кредитни карти със специални устройства.
Макар и повечето експерти да обясниха, че това е невъзможно, вероятно до ден днешен някои от нас държат картата си увита във фолио, за да не може коварните устройства да ни източат картите.
Добрата новина е, че има доста по-естетически издържан и със сигурност по-сигурен начин да предпазим картите си от пазарувания, които не са инициирани от нас.
Това е възможно с най-новата опция - блокиране/отблокиране на картите ни през мобилното банкиране на УниКредит Булбанк.
Реално функцията ни позволява да държим картата ни „заключена“, когато не я използваме, и да я отключим, когато решим, че ни трябва.
Как да блокирам и отблокирам картата си за секунди:
Влезте в мобилното банкиране, кликнете върху лого на УниКредит (долу по средата), кликнете върху „Карти“ (първи ред в дясно) и решете отключена или заключена ще държите картата си.
Ако решите да я заключите преди покупка на ПОС терминал или онлайн, просто я отключете.
Да споделя от първо лице:
Функцията е много удобна за разсеяни хора, които не са сигурни дали са изгубили картата си или са я забравили в другата чанта или джоб. Блокирането и отблокирането на картата пести притеснението ми дали моята разсеяност ще му струва и някой лев.
Онези от вас, които все още не са активирали мобилното си банкиране, могат да го направят, като изтеглят приложението от онлайн магазините: